Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Camilla - 3 mars 2010 12:24

Jag har gjort ett mini album som jag visat här innan på mig som bebis.

Nu har jag gjort en till.

Jag tänkte att jag skulle visa ett uppslag per dag.

Så här kommer det första:

  

Av Camilla - 3 mars 2010 10:53

Hej.

Idag njuter jag av solen och känner lite vårkänslor. Man kan se grå torr asfalt på våran väg, bara det är ju härligt!

Även om jag gillar att det äntligen varit snö och riktig vinter här nere så har jag ju inte kunnat njuta av den riktigt. Tråkigt att det skulle vara just nu när jag har ont i mitt knä. Jag hade ju sett fram emot att leka med barnen i snön!! :)


Jag har för ett tag sen gjort en förvaring till mina Distress Ink´s.

Jag gjorde den av en lasagneplattor förpackning. 

Men nu har jag fått tillökning av Distresserna så att alla inte fick plats. 

Så nu har jag gjort en till, det var lite besvärligt att klä insidan med papper. 

Jag fick mäta och skära noggrant.


Så här blev det:

 

Detta var den första jag gjorde.


 

Och dett var den andre. Jag gjorde hyllor så att de skulle bli enklare att ta ut Distresserna och ha annat på de lediga hyllorna.


Jag har dessa ståendes framme på fönterbrädan jämt så att det är lätt att använda dem.

Det är bra att ha Distresserna upp och ner så att det är lättare att använda färgen. Jag har färgat in en pappersbit, skrivit namnet och klistrat den pappersbiten på sidan så att det är lätt att se färgen.


Med mycket scrapsaker så behöver man bra och enkel förvaring tycker jag. Hoppas att det kan inspirera er att fixa lite med er förvaring.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Vad tycker Du?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards