Alla inlägg den 14 november 2008

Av Camilla - 14 november 2008 22:22

Detta kortet gjorde jag till Sixten.

Vi var där och hälsade på dem förra söndagen.

Han verkade jätte go!!

Vi önskar dem all lycka!!



Av Camilla - 14 november 2008 19:28

Här är Rick utanför Skandinavium



 Här är vi inne på Skandinavium och jag tror att det är precis innan matchen började.


Här är jag glad såklart för att Timrå vann. Jag och kanske högst 100 Timråfans som var på matchen. Man känner sig ganska ensam när man skriker Jaaa när Timrå gör mål.

Det var 11020 personer där igår så... och de flesta hejar på Frölunda.

Det är roligt att gå på hockey, men igår var det ingen rolig match!!

Annars brukar det vara ganska jämt mellan dem men Frölunda var verkligen under all kritik igår.


Efter matchen åkte vi in i Lerum och handlade. I kassan satt en kvinna som kommenterade att vi hejade på olika lag. Det ser nog lite roligt ut när vi går hand i hand Rick i Frölunda matchtröja och jag i Timrå mössa och t-shirt.


Just nu sitter jag och försöker skriva lite bakrund till mitt ex arbete. Det går lite trögt. Jag borde nog ha kommit längre denna veckan... fast imorgon är Rick borta hela dagen så då kanske jag får något gjort.


Jag har iaf gjort klart intervjuerna tror jag, om de räcker.

nä ska skriva lite igen nu.


Ha det bra och njut av att det är fredag ni som kan!!!! 


Kramar 

Av Camilla - 14 november 2008 09:58

Timrå vann. Men det var en tråkig match. Det var som ingen glöd i spelarna, ingen visade att de ville ha pucken, de åkte lite lojt.


Men det var iaf kul att Timrå vann, och att reta Rick.

Jag försökte mms blogga men det gick inte, ska klura ut vad jag gjorde för fel till nästa gång.


Återkommer med bilder. 

Presentation

Omröstning

Vad tycker Du?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards